Bokrelease i Göteborg

I onsdags fick jag äran att gå på en bokrelease på Barken Viking inne i Göteborg tillsammans med ett stort gäng andra människor inom bröllopsbranschen här i Västsverige. Boken, skriven av Katharina Brunat, behandlar den klart stigande trenden ekologiska bröllop. Den heter "JA! Er guide till ett etiskt och ekologiskt bröllop", och innehåller tips på allt inom ekologisk bröllopsplanering, tillsammans med intervjuer av par som gift sig ekologiskt och en mängd fina bilder. Köpte boken, men har inte hunnit läsa den ännu - bara bläddrat i den, men jag är helt övertygad att jag kommer ha användning för den när jag i framtiden planerar bröllop, oavsett om de är helt eller delvis ekologiska.

På festen bjöds det på mingel med fördrink, presentation av boken, en fantastisk ekologisk buffé och så hade kocklandslagets egen konditor gjort bröllopstårta (vilken jag tyvärr inte hann njuta av då jag blev tvungen att avvika hem till min son, 4 månader, som inte klarade sig utan mamma längre). En goodiebag hann jag dock få med mig, vilken innehöll smakprov och utbud av ekologiska produkter, bland annat läppstift, choklad och en plånbok.



Ingela, som var mitt sällskap på eventet, tog en mängd fina bilder. Dessa finner ni här om ni är nyfikna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0